Friday, April 25, 2014

Mural

Salam dan salam sejahtera.
Lama tak update blog, sebab tuan punya blog:
  • sangat sibuk dengan kerja-kerja hakiki
  • sangat malas nak bukak laptop (melekat dgn smartphone)
  • sangat sibuk membuat part-time
Mulai harini, blog ni saya akan update my current obsession & project--> MURAL

 (Salah satu hasil kerja saya di tabika saya sendiri)

Saya mengambil upah melukis MURAL area Klang Valley. Kepada cikgu-cikgu sekolah atau tabika/pengusaha-pengusaha yang berminat boleh follow IG saya di " act_ujieroziana" untuk review current project & hasil kerja. Saya sangat prefer lukisan yang 'ala2 cartoon' yang lebih bersifat kanak-kanak.

Berikut merupakan beberapa hasil kerja saya..

















Carta ukur-tinggi yang permanent, tak payah gaduh-gaduh nak tampal atau tukar setiap tahun..




So, for those yang berminat boleh follow IG "act_ujieroziana" for details okay!

Wassalam.. tata


No comments: